13:01 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

درآمدهای عملیاتی

فروش 628 هزار تنی «سفار» در سال 99
نماد برتر - مقادیر فروش انواع محصولات سیمانی در سال گذشته معادل ۶۲۸ هزار تن بوده که این فروش برای سال جاری در حدود ۶۱۰ هزار تن برآورد شده است
سود «فاراک» 3 برابر شد
نماد برتر - عملکرد شرکت ماشین سازی اراک در نیمه نخست سال مالی 1400، وضعیت درآمدزایی را در یک قدمی‌سال گذشته قرار داد.
«واحیا» فروشنده نبود
نماد برر - «واحیا» در 9 ماهه اخیر هیچ سهمی ‌به فروش نرساند و به همین جهت، شناسایی سود به صورت‌های مالی پایان دوره موکول شد.
«سدور» یک گام تا تقسیم سود
نماد برتر - عملکرد سیمان دورود در سه سال گذشته مثبت بوده؛ به طوری که فقط یک گام کوچک تا صفر شدن زیان انباشته باقی مانده است.
پرورش 52 درصد سود بیشتر «زپارس»
نماد برتر - در حالی که بسیاری از سهم‌ها مدت‌های مدید است در صف فروش قفل شده‌اند اما؛ «زپارس» از قله تاریخی مرداد ماه خود نیز عبور کرد.
رشد 159 درصدی سود در پاکت «سهگمت»
نماد برتر - سال مالی 1399 برای شرکت سیمان هگمتان با رشد درآمدها و سودآوری به پایان رسید و نوید سال بهتری را داد.
"چادرملو" نوسان‌گیری می کند
نماد برتر - نرخ کنسانتره و شمش فولاد صادراتی نیز به ترتیب ۱ و ۴.۵ درصد افزایش قیمت را در اسفند ماه تجربه کردند.
رشد درآمدهای «پخش» 52 درصدی شد
نماد برتر - درآمدهای ثبت‌شده "پخش" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۲ درصدی را شاهد بوده است.
پایان خوش فصل اول «چکاپا»
نماد برتر - صنایع کاغذ پارس که پس از خصوصی‌سازی در مدار رشد و سودآوری قرار گرفت، 3 ماهه نخست سال مالی خود را با رشد مطلوب سودسازی به پایان رساند.
«تاپکیش» صدرنشین بستر اینترنت
نماد برتر - سال مالی 1399 برای «تاپکیش» با بهبود فضای درآمدزایی به پایان رسید و اثرات گسترش بسترها در رشد سودآوری نمایان شد.
«شپاکسا» و رشد 33 درصدی سود
نماد برتر - سال مالی 1399 شرکت پاکسان با رشد مطلوب سودآوری به پایان رسید و پیش بینی‌ها از روندی رو به رشد حکایت می‌کنند.
نسخه دو برابری سود برای «دعبید»
نماد برتر- سرمایه‌گذاری «دعبید» در امر تحقیق و توسعه، سبب افزایش میزان تولیدات و فروش شرکت شده که اثرات آن در سودآوری شرکت نمایان است.
درآمد «افق» همچنان صعودی است؟
نماد برتر - مجموع درآمدهای عملیاتی که "افق" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش درآمد را گزارش کرده است.
«ریشمک» از زیان گریخت
نماد برتر- شرکت تولید و صادرات ریشمک که در گروه داروسازان خود را جای داده، عملکرد مطلوبی در سال مالی منتهی به آذر ماه 1399 داشت.
"آپ" ۵.۶ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد / رشد ۲۰ درصدی
نماد برتر- شرکت آسان پرداخت با انتشار گزارش عملکرد یازدهمین ماه سال جاری از تحقق درآمد ۵.۶ هزار میلیارد تومانی و رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.